Se ia una bucata fatuca si se angajeaza ca consultant ING in Coresi. Nu cred ca ia explicat nimeni ce are de facut si cum. Completarea datelor de pe buletin si vreo 3 intrebari (unde lucrezi, ce studii, ce venit ai) au durat cam 45 de minute. 45 de minute! Dupa mi s-a cerut sa verific daca am primit vreun SMS cu un pin care m-ar fi ajutat sa activez cardul intr-un bancomat.
Si stau si astept si degeaba… deja trecuse o ora. Ca intr-un final sa verifice numarul de telefon si sa-si de-a seama ca l-a scris gresit.
Bun zic eu, sa-l corectam si sa activam cardul rapid si sa pot pleca acasa fericit. Ah, e duminica, sefa ei e plecata si nu raspunde la telefon si nu stie ce ar trebui sa faca. Perfect. Ma pune sa-i las un numar de telefon si sa ma sune in cursul zilei sa-mi spuna daca poate sa faca ceva. Credeti ca putea sa-l scrie corect pe acesta? In loc de 2 ea a scris 3. #pentrucapoate
Dupa inca 30 de minute ma suna si imi spune ca colegii de la actualizari de date nu lucreaza astazi si ca abia luni (adica azi) poate face ceva si ca o sa ma sune. Buun.
Intr-un final azi ma suna si imi spune ca ma pot duce dupa card. Atat de simplu? Nu! Am mai pierdut inca 15-20 de minute de completat hartii, semnaturi, raspuns la intrebari si abia apoi am reusit sa plec cu cardul (neactivat) de acolo. Am primit intr-un final si SMS-ul mult asteptat cu pin-ul iar acum ma duc la banca sa-l activez.
Update: pe langa problema cu numarul de telefon si timpul pierdut aiurea (de doua ori, chiar) am mai observat ca adresa de domiciul era scrisa gresit. Am luat legatura telefonic cu o alta fatuca de acolo (ceva trainer) si mi s-a spus sa le fac din nou o vizita pentru inca o actualizare de date. Sa speram ca nu o sa mai urmeze inca un update. 🙂