Daca pana mai acum cativa ani testele Euro NCAP mai insemnau ceva, acum ele nu mai reprezinta nimic.
Peter Horbury a declarat intr-un interviu pentru Automarket, ca in viata reala nu te lovesti de o bariera deformabila la o viteza de 64km/h sau de un stalp de o anumita dimensiune, exista mult mai multe situatii periculoase, ca de exemplu: un accident frontal cu un autotren (TIR), lovirea de un stalp / parapet, etc …
In momentul actual, Volvo este printre singurele masini care ofera siguranta maxima atat celor din masina cat si celor din exterior.
La ei nu exista pe fisa tehnica “ESP optional (300-400E)” asa cum este la Dacia Lodgy ci vine din dotarea standard.
Pe langa sistemele de siguranta, Volvo are un departament de inspectie tehnica separat. Orice masina care a fost implicata intr-un accident cu victime va trece si pe la departementul lor de inspectie. Acolo este verificat fiecare sistem de siguranta si se poate stabili daca este din cauza soferului sau din vina sistemelor.
PS: Unde gasesc cel mai ieftin RCA ?