Jerry’s Pizza Brasov – desert sau nu ?

Ce credeti ca fac angajatii (mai exact, curierii) de la Jerry’ Pizza Brasov ? De ghicit e mai greu si de neinteles, asa ca, va povestesc eu pe scurt despre ce este vorba.

Pana acum cateva zile am mancat la ei la pizzerie si am fost foarte multumit atat de pizza cat si comportamentul angajatilor, insa lucrurile s-au schimbat un pic in momentul in care am comandat la domiciliu.

Prima comanda la domiciliu a decurs normal , in 25 de minute aveam pizza pe masa, in bucatarie. Ca bonus am primit un cupon cu 2 deserturi gratuite la urmatoarea comanda.
Si uite asa, ieri 09.09.2013 la 16:04 am comandat din nou. Bineinteles, ca am folosit si cuponul primit in urma cu 2 zile.
jerry's pizza brasovLa fel ca la prima comanda, in 20 de minute, curierul lor a ajuns la usa mea. Dupa 2-3 ore a trebuit sa plec (am fost la meciul de hockei dintre Corona si Dab.Docler) si coborand scarile ce credeti ca am gasit la etajul 1 ? Un cupon de reducere rupt in bucatele. (gasiti pozele mai jos) care sigur trebuia sa ajunga in posesia mea, deoarece pe scara am numai persoane in varsta care nu comanda pizza la domiciliu. 🙂

Ce sa inteleg eu din toata treaba asta ? Trebuia sa mai primesc un cupon, insa curierul care mi-a adus pizza s-a gandit ca n-am nevoie de el si l-a facut pierdut, in bucati, pe scara, cu 3 etaje mai jos. Si totusi, nu inteleg de ce a facut asta. Castiga ceva la afacere ? altfel nu vad de ce a rupt cuponul.

Unde pot face o sesizare ? Pe site-ul celor de la Jerry’s Pizza n-am gasit un email pentru reclamatii sau sesizari.

PS: voi trece peste acest incident si voi mai comanda de la Jerry’s Pizza Brasov. Chiar au o pizza buna. Smile

pizza brasovjerry's-pizza-brasov-001

5 comments On Jerry’s Pizza Brasov – desert sau nu ?

  • Poate a uitat tontălăul să-ți dea cuponul și, de lene, nu a revenit.

  • Alin,
    Iti multumim atat pentru sesizare cat si pentru cuvintele frumoase pe care le-ai scris despre noi.
    Cuponul primit impreuna cu prima comanda este un cupon pe care il trimitem in mod normal catre clientii noi (adica exact ca in cazul tau, impreuna cu prima comanda livrata). Astfel, la a doua comanda nu ar fi trebuit sa ajunga la tine un alt cupon. Din acest motiv, asa cum ai observat si tu, nu prea exista motive pentru care livratorul sa fi rupt/aruncat acel flyer. Noi vom incerca totusi sa verificam ce s-a intamplat – daca a exista cumva si alta comanda in perioada respectiva sau daca intr-adevar a fost un incident cauzat de livratorul nostru. Pentru asta s-ar putea sa ne ajute cateva informatii suplimentare de la tine, deci ar fi perfect daca ne-ai putea transmite un numar de telefon la care sa te putem contacta, pe adresa info@jerryspizza.ro.
    Multumim inca o data pentru informatie si te mai asteptam pe la noi 🙂
    O zi excelenta in continuare!

    JERRY’S PIZZA

  • Ala e cuponul pe care tu i l-ai predat in schimbul deserturilor gratuite. Nu va mai satura Dumnezeu,a-ti manca numai gratis,numai mocaciuni si cupoane vrei. Crezi ca vei primi mereu gratis? Crezi ca astea sunt afaceri sau cantine sociale?

Leave a reply:

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Site Footer