Dupa cum v-am promis acum cateva zile, am revenit cu un nou articol despre suportul tehnic de la vodafone.
Am un abonament de cativa euroi si 2 domenii inchiriate prin fostul MyX de acum cativa ani, acum MyDomain sectiune din vodafone.ro
Toata treaba a constat ca acum cateva luni (prin octombrie 2011) MI-AM PERMIS sa schimb titularul, de pe numele cuiva (din familie) pe firma mea. Toate bune si frumoase, cont nou, platit intre timp facturi la timp insa acum 2-3 saptamani am avut o problema si a trebuit sa modific niste IP-uri in zona DNS, unde nu ai acces decat din site-ul lor. Tu ca si chirias al domeniilor nu poti schimba NS-urile si nici acces la RoTLD nu ai. In fine, nu ma deranjeaza ca la acele domenii nu am am acces ci pot doar modifica inregistrarile in zonele DNS, insa daca platesc pentru un serviciu as vrea totusi (daca se poate) sa si beneficiez de el. Sunt constient ca traiesc in rromania dar haideti sa nu ne batem joc.
Incerc eu sa ma loghez in contul de client, si cand sa accesez pagina de administrare al domeniilor, imi apare un mesaj cu “please wait” si astept asa vreo 20 de minute, am crezut ca stau in pestera sau pe luna de nu merge. Pun mana frumusel pe telefon si sun la relatii cu clientii. Stiind de robotul lor minune, dau direct la preluare de catre un operator. Imi raspunde o gagica care incerca ea sa-mi stearga contul si ma pune sa mi-l recreez eu. Din pacate, fara reusita, neavand in continuare acces.
A doua zi, vazand ca totusi nu se intampla nimic, sun din nou dar de aceasta data imi raspunde un barbat (putin pe dinfara, dar trecem peste) si ma intreaba daca sunt de acord sa fac un test. Ma pune sa intru in cmd si sa dau traceroute catre www.vodafone.ro/mydomain/ring, i-am explicat ca nu se poate fara ca eu sa incerc macar insa el insista ca trebuie sa functioneze si sa-i spun daca “expresia” data de el raspunde la ping. Va dati seama ca deja eu eram pe jos, insa am zis sa incerc sa-i explic boului ca nu are cum sa functioneze. Mai spre seara sun din nou insa de aceasta data dau peste un coleg de-al lui mai destupat la minte ma ajuta cu ce aveam eu nevoie ATUNCi insa cu accesul la pagina de administrare, nu. Deschide o sesizare si cam atat.
A treia zi, sun din nou. La fel o alta sesizare si alte minute pierdute degeaba incercand sa explic cuiva de la suportul lor care este problema.
A patra zi, sun din nou, primesc acelasi raspuns ca sesizarea mea se afla in curs de verificare.
Si uite asa a mai trecut o saptamana si problema mea nu a fost rezolvata, nici macar nu m-au sunat sa ma anunte la ce concluzii au ajuns, daca mai au nevoie de alte date sau ceva.
Intre timp data scadenta de la ultima factura a trecut si abia astept sa ma sune cineva de la vodafone sa ma intrebe cand voi putea achita factura. O s-o achit doar atunci cand, contul meu este COMPLET functional.
Stiu, e destul de lung articolul dar ca sa fac un rezumat in 1-2 randuri la aceasta ora mi-ar fi extrem de greu.
Voi ce probleme ati mai intampinat cu suportul tehnic de la vodafone ?
3 comments On Vodafone si angajatii lor
multe probleme aline..mai ales ca sunt la ei in retea de vreo 10 ani.Acu 2 ani am fost sa imi inchid un abonament.Ala de la vodafoane mi-a dat sa completez ceva harti pe acolo si zice gata vi l-am inchis si uite asa dupa 6 luni de zile m-am trezit ca abonamentu meu nu a fost inchis si evident a trebuit sa le platesc.Acu vreo 5 ani la fel a patit si fratemiu si nici in ziua de azi aia nu i-au inchis abonamentu lu fratemiu si ii tot trimiteau aia facturi pana s-a dus fratemiu sa ii dea in judecata s nici acu s-a ajuns la un raspuns concret:))
Pingback: Vodafone si restrictiile lor | billy.ro blog ()
Am aceeasi problema nu pot accesa gunoiu ala de panou de administrare sa schimb niste setari la un domeniu ultima data cand mai lucrez cu astia , sa moara in chinuri si ei si aplicatia lor de kakat !!!!!!!!1111