Acum ceva timp va povesteam despre suportul "exceptional” de la Vodafone. Astazi am intampinat din nou probleme cu “minunatii” de la Vodafone.
Actiunea a inceput acum vreo luna cand mi s-a eliberat factura si efectiv am uitat sa o achit. Dupa vreo cateva zile de la scadenta m-a sunat o duduie ca sa-mi faca o amanare de plata dar cum am mai avut si alte lucruri de facut , iar am uitat de ei. Suma nu era deloc mare, dar factura e factura.
Ieri, fiind d uminica m-am gandit sa achit si eu factura ca de .. contractul e pe firma si nu da prea bine in cazul in care ajung pe lista datornicilor. Ma loghez si incerc sa platesc. Oare credeti ca am putut ? Nu ! Imi aparea o pagina cu mesajul “Acces restrictionat”.
In fine, sun la relatii cu clientii, raspunde dupa 15 minute o femeie (cam sictirita) si ma trimite la Vodafone-ul de pe Diaconu Coresi ca cica doar acolo pot plati. Eu deja mai aveam putin si ii bagam mana prin telefon. Intr-un final face ce face si reusesc sa achit prin serviciul MyVodafone. Dupa cateva minute primesc si un sms cum ca restrictia a fost ridicata. Deci, se poate.
Oricum, nu neg, am si partea mea de vina ca nu am achitat factura la timp dar nici sa-mi suspende accesul la plata ei.